Onderwerp: Nieuws Update: Pokémon TCG Online 26/05/11, 07:56 am
Zoals elke TCG speler intussen al weet heeft Redshark een sterke concurrent gekregen, want Pokemon.com heeft sinds enkele weken een eigen Online TCG Simulator. Nu kun je enkel nog maar tegen de Computer spelen, maar als je niet kunt wachten tot na de grote vakantie om Online tegen je vrienden te spelen, kun je nu al de Beta versie proberen. Het enige wat je moet doen is een B&W Booster kopen met het TCG Online Logo erop (zie afbeeldingen hieronder) en de code ingeven op PokémonTCG.com. Hieronder zie je wat je dan allemaal kunt doen:
Zoals je kunt zien zul je naast online spelen, een deck bouwen en een Decklist afdrukken ook kaarten kunnen verzamelen, en zelfs boosters kunnen kopen! Of dit met echt geld zal zijn, de Trainer Tokens die je Pokemon.com kunt verdienen, of gewoon met punten die je kunt krijgen is nog niet bekend
Bron: Pocket Monsters
Nirron Great Ball
3353 4289 8844 Aalst
Onderwerp: Re: Nieuws Update: Pokémon TCG Online 26/05/11, 09:48 pm
Ik neem aan dat ze dit doen omdat ze zelf ondervinden dat er minder en minder spelers zijn voor het TCG in de echte wereld omdat "locatie" vooral het probleem is. Nu dat mensen online kunnen spelen is dat probleem al weg, maar ten kosten van sociaal contact..
Samuel Moderator
2579 9870 9871 4942 4685 8202 Mewtwo Ninove
Onderwerp: Re: Nieuws Update: Pokémon TCG Online 27/05/11, 03:43 pm
Ik heb een probleem ik vind enkel boosters zonder logo :s
Nirron Great Ball
3353 4289 8844 Aalst
Onderwerp: Re: Nieuws Update: Pokémon TCG Online 04/06/11, 11:27 am
Zit er trouwens iemand in de beta? Of zijn die keys enkel te vinden in boosters die verkocht worden in Amerika?