Onderwerp: Nieuws Update: Nieuwe Avatars gezocht! 26/07/11, 12:55 pm
Nog tot deze Zondag (31/07) kun je je zelfgemaakt Avatar inzenden in het vorige nieuwsbericht, waarna de 20 beste avatars gekozen zullen worden, die voor eeuwig in onze avatar-galerij zullen pronken.
Regels:
- Eigen ontwerp. - 150 pix x 150 pix. - png, jpg of gif -formaat. - het onderwerp moet duidelijk pokemon zijn. - Geen racistische opmerkingen, verboden tekens, bloed en 18+ stuff.
Dit zijn de inzendingen tot nu toe:
Caracole
Jerommeke
Caracole
Biggy
Biggy
Arnedebouvere
Caracole
Jerommeke
Biggy
Arnedebouvere
Arnedebouvere
Daffy
Sonic
Anneke
Jerommeke
Daffy
Jerommeke
Biggy
Jerommeke
Arnedebouvere
Arnedebouvere
Caracole
Biggy
Arnedebouvere
Arnedebouvere
Arnedebouvere
Arnedebouvere
Arnedebouvere
Arnedebouvere
Sonic
Daffy
Daffy
Daffy
Biggy
Biggy
Arnedebouvere
Biggy
Biggy
Arnedebouvere
Daffy
Daffy
Daffy
Daffy
Beertje111
Beertje111
Biggy
Daffy
Arya
Daffy
Jerommeke
Jerommeke
Arya
Arnedebouvere
Arnedebouvere
Arnedebouvere
Arya
Biggy
Biggy
Daffy
Daffy
Biggy
Laatst aangepast door Biggy op 31/07/11, 09:58 am; in totaal 14 keer bewerkt
Helfighter Moderator
Onderwerp: Re: Nieuws Update: Nieuwe Avatars gezocht! 26/07/11, 04:56 pm
Amaai, er zitten er echt wel heel mooie tussen!
Helfighter Moderator
Onderwerp: Re: Nieuws Update: Nieuwe Avatars gezocht! 26/07/11, 05:37 pm
ls er iemand toevallig ene prachtige Houndoom wil maken, zou ik dat ontzettend cool vinden!
Ikzelf ga het niet eens proberen om me een vernedering te besparen. : D Ik heb andere talenten... Daar ga ik toch van uit.
Onderwerp: Re: Nieuws Update: Nieuwe Avatars gezocht! 27/07/11, 09:21 pm
Jeeeeej, nog een houndoompje
Arya Poke Ball
Aarde
Onderwerp: Re: Nieuws Update: Nieuwe Avatars gezocht! 27/07/11, 10:32 pm
vermits ik omringd wordt door: Oh, die schattig; Oh, kijk eens, deze is superleuk , ben ik nog is wezen kijken en er zijn er inderdaad héél leuke bij. Ik kon het dan ook niet laten om zelf is iets te proberen.
Onderwerp: Re: Nieuws Update: Nieuwe Avatars gezocht! 30/07/11, 07:55 pm
arnedebouvere schreef:
Jouw favoriete Pokémon heb ik al veel zien veranderen . Ferrothorn , Tepig , ...
Tja, in het begin was Infernape mijn favoriet, maar bij het spelen van b/w vond ik ferrothonr de max, maar qua look is het eigenlijk een sukkel. Tepig was ook een leuk beest, maar blijf ergens toch de voorkeur geven aan Infernape...
arnedebouvere MasterBall
2666 2235 7051 3138 8369 0552 d s
Onderwerp: Re: Nieuws Update: Nieuwe Avatars gezocht! 30/07/11, 08:14 pm
Ik vond hem vroeger ook heel leuk , het was mijn starter Pokémon in Diamond . Heb veel aan hem gehad , maar later ben ik dan gaan ruilen naar HeartGold/SoulSilver en dat ben ik een paar maanden geleden opnieuw begonnen , dus vaarwel Infernape ...
Vond het wel spijtig dat het weeral dezelfde combinatie was . Blaziken , Emboar , Infernape , allebei deels Fire en Fight . Echt origineel vond ik het niet .
Onderwerp: Re: Nieuws Update: Nieuwe Avatars gezocht! 31/07/11, 10:07 am
Man, man :p Gullie waard nooit goed in "wie is deze pokémon" zekers? Het schreeuwt idd niet uit dat het een gallade is, mr ik vond het mee helpen aan de mysterieuze sfeer die de avater moest uitstralen
Gesponsorde inhoud
Onderwerp: Re: Nieuws Update: Nieuwe Avatars gezocht!