Onderwerp: Nieuws Update: Pokémon Card Game: How To Play DS 27/07/11, 08:30 am
De eerste In-Game afbeeldingen van How To Play DS lekken al uit. Opmerkelijk, want dit spel verschijnt pas op 5 Augustus in Japan, en zal te koop zijn in combinatie met de nieuwe B&W Boy/Girl Starter kit.
Zoals je uit de afbeelingen kunt afleiden gaat het duidelijk om meer dan alleen een Demo, en zal dit dus waarschijnlijk de langverwachte opvolger zijn van het GameBoy spel "Pokemon Trading Card Game". Of dit spel ook in Amerika en Europa zal verschijnen, valt nog af te wachten...
Onderwerp: Re: Nieuws Update: Pokémon Card Game: How To Play DS 02/08/11, 05:52 pm
Helaas is het toch enkel een demo. Het is geen volledig spel. Het enige wat je kan doen is tegen een 5-tal NPC's strijden. Dat is alles. Er zit dus geen verhaallijn achter of zo. Ze zouden trouwens nooit een volledig spel weggeven. Heel misschien brengen ze een volledig spel uit als ze zien dat het aanslaat, maar het zou nog maanden duren voor het af zou zijn en nadat TGC2 voor gameboy color zo slecht verkocht denk ik eerlijk gezegd niet dat ze ooit nog een volledig nieuw TGC-spel op de markt zullen brengen.
Nochtans spijtig want ik speelde het eerste TGC voor gameboy heel graag!
dastardly429 Poke Ball
Onderwerp: Re: Nieuws Update: Pokémon Card Game: How To Play DS 02/08/11, 07:37 pm
Beertje111 schreef:
Helaas is het toch enkel een demo. Het is geen volledig spel. Het enige wat je kan doen is tegen een 5-tal NPC's strijden. Dat is alles. Er zit dus geen verhaallijn achter of zo. Ze zouden trouwens nooit een volledig spel weggeven. Heel misschien brengen ze een volledig spel uit als ze zien dat het aanslaat, maar het zou nog maanden duren voor het af zou zijn en nadat TGC2 voor gameboy color zo slecht verkocht denk ik eerlijk gezegd niet dat ze ooit nog een volledig nieuw TGC-spel op de markt zullen brengen.
Nochtans spijtig want ik speelde het eerste TGC voor gameboy heel graag!
Ooh, da's jammer Voor een tcg 3 is het nochtans het perfecte moment: ze kunnen dan via de E-shop nieuwe expensions laten toevoegen.