Onderwerp: Championship Promo's *UPDATE 2* 25/11/11, 07:34 am
*Update 2: Nogmaals dank aan Sandshrew: Accelgor zal op de States (European Challenge Cup voor ons) verkrijgbaar zijn ipv Escavalier, welke hoogstwaarschijnlijk op de nationale kampioenschappen verkrijgbaar zal zijn. De verdeling is dus deze:
*Update: Even een foutje rechtzetten: Shelmet zal de Promokaart voor de Regionale Kampioenschappen zijn, en dus niet Karrablast. Deze laatste zal daarentegen verkrijgbaar zijn voor de City's. Ook zijn de kaarten van deze Shelmet en Karrablast bekend, waarvoor dank aan Sandshrew.
Bij enkele leveringen van de Karrablast voor de Regionale Kampioenschappen werden er per ongeluk ook de State-Promokaarten meegezonden. De State-Promokaart is dus een Escavalier van Noble Victories.
Bron: Pokébeach
Laatst aangepast door Biggy op 27/11/11, 03:39 pm; in totaal 4 keer bewerkt
Sandshrew OP Coördinator Benelux
Sandshrew Leiden, Nederland
Onderwerp: Re: Championship Promo's *UPDATE 2* 25/11/11, 07:58 am
De Escavalier is niet voor de Regionals......... dat is de Shelmet (zie www. pokemon-organizedplay.nl). Waar die wel uitgegeven wordt zeg ik nog even niet.
Alle promo's voor het gehele jaar zijn al binnen bij de Organized Play Coördinatoren wereldwijd.
SPTC promo wordt uitgedeeld op de ECC en dat is.... Accelgor. Ook dat kun je zien en lezen op www.pokemon-organizedplay.nl onder de knop toernooien > European Challenge Cup. Tsja, waar zou dan die Escavalier uitgegeven worden....? Ik zeg niets, maar wie goed doordenkt weet nu genoeg.
SPTC promo wordt uitgedeeld op de ECC en dat is.... Accelgor. Ook dat kun je zien en lezen op www.pokemon-organizedplay.nl onder de knop toernooien > European Challenge Cup. Tsja, waar zou dan die Escavalier uitgegeven worden....? Ik zeg niets, maar wie goed doordenkt weet nu genoeg.