Onderwerp: Plasma Storm: Elite Trainer Box 06/12/12, 08:36 am
Er is een nieuw TCG product aangekondigd, genaamd de Elite Trainer Box. Deze Elite Trainer Box is duidelijk gericht op beginnende spelers, daar deze alles bevat wat nodig is om aan Toernooien en Liga's deel te kunnen nemen, inclusief energy-kaarten! Het is nog niet bekend of er na de Plasma Storm: Elite Trainer Box nog andere Elite Trainer Boxen uit zullen komen bij toekomstige sets, zoals de Thema-Decks en Blisters, maar we hopen van wel!
De Plasma Storm: Elite Trainer Box bevat:
7 Plasma Storm booster packs
40 Pokemon TCG Energy kaarten
2 plastieken conditie markers (Vergiftigd en Verbrand)
6-zijdige Schadeteller-dobbelsteen
Competitie-legale Kop/Munt dobbelsteen
Een spelers-handleiding
Een deckbox
Een collector’s box om alles in op te bergen
Bron: PokéCollection
manukeriemis Great Ball
mew vosselaar
Onderwerp: Re: Plasma Storm: Elite Trainer Box 06/12/12, 11:55 am
Is dat niet wat veel als je kijkt naar de blisters en themadecks? Denk (en hoop vooral ) dat 35 á 40 euro een schappelijkere prijs is. Da's dan (ruw gerekend) 5€ voor elke booster, met wat extra's dus lijkt me fair, niet?
Is dat niet wat veel als je kijkt naar de blisters en themadecks? Denk (en hoop vooral ) dat 35 á 40 euro een schappelijkere prijs is. Da's dan (ruw gerekend) 5€ voor elke booster, met wat extra's dus lijkt me fair, niet?
ik hoop dat het wat rond die prijs is :p maar ik hoop vooral dat de box in belgie uitkomt :p
Beschikbaar zijn voor de verkopers: hoogstwaarschijnlijk wel. Maar je moet er rekening mee houden dat de winkels in Belgie/Nederland ze per X aantal stuks moeten aankopen, en dat Pokémon maar 1 van de zovele rages is. En als je erbij optelt dat er elke 3 maanden een nieuwe set uitkomt, dan zou ik durven twijfelen aan het feit of er veel Belgische/Nederlandse winkels zullen zijn met deze box in voorraad.
Beschikbaar zijn voor de verkopers: hoogstwaarschijnlijk wel. Maar je moet er rekening mee houden dat de winkels in Belgie/Nederland ze per X aantal stuks moeten aankopen, en dat Pokémon maar 1 van de zovele rages is. En als je erbij optelt dat er elke 3 maanden een nieuwe set uitkomt, dan zou ik durven twijfelen aan het feit of er veel Belgische/Nederlandse winkels zullen zijn met deze box in voorraad.
idd als hem hier ni uitkomt bestel ik hem ergens online heb ik met de keldeo box en forces of nature ook gedaan