...En na een klein jaartje vol met problemen werd het wel eens tijd om aan een nieuw jaar te starten. Zo zul je wel gemerkt hebben dat er enkele functies van Pokévana al enige tijd op Non-actief staan. En dit was nodig, zodat alles in het werk gesteld kon worden om een eind te maken aan een groep Spammers. Maar na een jaar vol van ups & downs hopen we dat dit eindelijk achter de rug is, en Pokévana weer kan worden wat het ooit was: Een plek voor elke Nederlandstalige Pokémon-fan. Want of je nu de kaarten verzameld, TCG/VG speelt, elke dag naar de afleveringen kijkt, of Pokémon gewoonweg de max vindt, er is voor elk wat wils!
Maar genoeg gestoeft nu , ik wil met dit bericht vooral iedereen bedanken die het mogelijk maakte om een eind aan deze problemen te maken. Allereerst alle leden, voor het geduld, de steun, en het blijvend vertrouwen in ons. Natuurlijk ook alle Moderators, welke alles in het werk stelde om dit probleem op te lossen. En last but not least: de E-Cops, om dit probleem samen met ons op te volgen, en er zo een eind aan te maken. Ook zullen deze E-cops Pokévana.be nog enkele maanden opvolgen, zodat we zeker zijn dat we kunnen spreken van een gelukkig Nieuw Jaar!!
Samuel Moderator
2579 9870 9871 4942 4685 8202 Mewtwo Ninove
Onderwerp: Re: Happy 2013!!! 06/01/13, 03:25 pm
Ik hoop dat we inderdaad samen 2013 het jaar van Pokévana gaan maken en samen met de E-cops zullen de ongemakken tot het minimum beperkt blijven!
Dus ook ik wens jullie allen een (laat) gelukkig 2013!
beatmasterv Hoofdmoderator
365426812370 charizard oost-vlaanderen
Onderwerp: Re: Happy 2013!!! 06/01/13, 04:18 pm
Namens mezelf en men vriendin wensen we iedereen op pokévana een zalig en gezond nieuw jaar mij heeft het jammer genoeg niet mogen baten