Onderwerp: De 6de generatie komt eraan!!! *Update* 08/01/13, 02:22 pm
*Update: De namen van de 2 legendarische Pokémon werden vandaag bekend gemaakt op de officiële Pokémon X & Pokémon Y-Website. Het blauwe hert zal Xerneas heten, en de rode vogel krijgt de naam Yveltal opgespeld. Deze namen zullen bovendien wereldwijd gelden voor deze 2 Pokémon.
De Nintendo-Direct van deze middag was grootser dan iedereen durfde dromen, want de 6de Generatie Videogames werden aangekondigd!!!
Zoals je in de bovenstaande video kunt zien, zal na Pokémon Red/Blue/Yellow, Gold/Silver/Crystal, Ruby/Saphirre/Emerald, Diamond/Pearl/Platinum en Black/White/Black 2/White 2 deze fantastische serie worden opgevolgd door Pokémon X & Pokémon Y, welke al in Oktober 2013 wereldwijd verschijnen op de Nintendo 3DS. Ja, je leest het goed: Wereldwijd, in dezelfde maand!
Deze nieuwe generatie Pokémon-games zullen in een 3D-wereld plaatsvinden, welke hoogstwaarschijnlijk gebaseerd zal zijn op Parijs, aan de toren te zijn die duidelijke gebaseerd is op de Eifeltoren. En als dit nog niet genoeg fantastisch nieuws mocht zijn: De 3 start-Pokémon zijn ook bekend gemaakt, inclusief de Engelse naam!
Mag ik u voorstellen: Chespin, Fennekin & Froakie!
En als klap op de vuurpijl zijn er ook al eerste beelden vrijgegeven van de Legendarische Pokémon rond welke deze games zullen draaien, al zijn de namen en de types van deze Pokémon nog een raadsel.
Bron: Pokémon X & Pokémon Y
Laatst aangepast door Biggy op 09/01/13, 06:52 pm; in totaal 2 keer bewerkt
Onderwerp: Re: De 6de generatie komt eraan!!! *Update* 08/01/13, 07:49 pm
Dit is meer dan ik verwacht had. De 3d beelden zien er goed uit, en de vijf nieuwe pokémon zien er ook gaaf uit. Ik ben benieuwd hoe de rest van de zesde generatie pokémon er uit zullen zien.
darktainer001 Great Ball
3139 4375 0226 3697 7922 7350 krookodile merksem
Onderwerp: Re: De 6de generatie komt eraan!!! *Update* 08/01/13, 08:47 pm
ik vind de nieuwe pokemon design slecht, alleen de naam van het spel en de pokemon all laat me kotsen. pokemon x and y pokemon name: froakie
Onderwerp: Re: De 6de generatie komt eraan!!! *Update* 08/01/13, 09:34 pm
Black en white 2 sla ik over, maar één van deze twee Pokémon games ga ik zeker kopen.
Samuel Moderator
2579 9870 9871 4942 4685 8202 Mewtwo Ninove
Onderwerp: Re: De 6de generatie komt eraan!!! *Update* 09/01/13, 12:25 am
Enkel 1 spijtig ding, het is enkel voor de 3DS dus verplichten ze iedereen een 3DS te kopen en aangezien ik een nog een DSi heb zal ik het niet kunnen kopen ;(
Wel toevallig dat ze het rond dezelfde periode doen dat de PS4/ PS Orbis zou uitkomen (toch volgens wat er net is uitgelekt van insiders), ik vrees enkel dat dit de verkoop wat kan beïnvloeden, je hebt veel mensen dat een Pokémon spel kopen als ze net wat geld overhebben (inclusief ik) wat niet zal zijn als ze net een PS4 gelaunched gaan hebben (met waarschijnlijk met een Uncharted 4, Infamous 3, FIFA 14,... veel dingen dat sommige mensen belangrijker gaan vinden dan een Pokémon spel).
Voor de rest vind ik het zéér spijtig dat het enkel voor de 3DS is, het ziet er een zeer leuke generatie uit, ik verheug me al op die legendarische Pokémon in de TCG, die middelste ziet er mij dragon/dark/fire type uit, vinden jullie niet? :o
darktainer001 Great Ball
3139 4375 0226 3697 7922 7350 krookodile merksem
Onderwerp: Re: De 6de generatie komt eraan!!! *Update* 09/01/13, 03:55 am
ik ga mn dsi verkopen voor 60 euro zodat ik sneller een 3ds xl kan aankopen ik heb een 3ds een kleintje maar is lastig om mee te spelen te kleine knoppen ik koop zoiezo een van deze spelen ook al vind ik deze design slecht van namen en al revealed pokemon